niedziela, 5 czerwca 2016

Afirmacje na czas nowiu




~ Jestem bezpieczna i chroniona. Gdy pojawiają się programy z przeszłości, które mi nie służą - rozpadają się, są bowiem iluzją mego umysłu.

~ Zamieniam nić doświadczenia w złotą nić prowadzenia. Moja wyższa świadomość wskazuje kierunek dla mojego ego, transformując to, co negatywne i toksyczne w klejnoty mądrościi przebudzenia jeszcze większych duchowych możliwości.

~ Jestem pełna obfitości. Przyciągam dokładnie to, co jest mi potrzebne w danym miejscu w danych czasie, by doświadczać coraz więcej pięknych przeżyć.

~ Jestem emanacją Świętej Kobiecości. Przyszłam na ten świat dzięki magii boskiej mądrości i mocy i nic nie może mi zaszkodzić, kontrolować lub ograniczyć mnie.

~ Jestem Świętą Równowagą. Przyjmuję z wdzięcznością moją wewnętrzną równowagę apektu męskiego i żeńskiego, którym pozwalam się w sobie dopełniać.

~ Otwieram się na coraz więcej szczęścia, zdrowia i dobrego samopoczucia. Mam w sobie wszystko, czego potrzebuję, aby w moim życiu manifestowało się jeszcze więcej spokoju, miłości i radości.

~ Jestem wolną, wyzwoloną istotą, która jest Pełnią. Inspiruję świat do wielkiego przebudzenia, bo to, kim jestem i co ucieleśniam, pozwala także im rozpalać iskrę w nich samych.

~ Jestem połączona ze wszystkim, co istnieje. Jestem częścią nieustannego procesu narodzenia, transformacji śmierci i odrodzenia. To, co ma odejść odchodzi, to co, ma się przekształcić przekształca się i powraca w nowej formie.

~ Jestem

~ Dziękuję



źrodło
---www.kobietymocy.com---
K. Majak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ...

Przyciski Listonic

- See more at: http://darmowedodatkinablogi.blogspot.com/2013/09/bujajaca-sie-latarenka.html#sthash.RbAo3ms7.dpuf